zaterdag 25 januari 2014

3 in 1 pencil Fundamentals Paars

Vandaag iets waar ik nog nooit van gehoord had, en google hielp ook niet echt.... Maar het is dus een 3 in 1 pencil, maar waarvoor precies? Geen idee. Laten we dat even uitzoeken.




Dit is hem dus. Met verpakking. Op de verpakking zie je de ingrediënten.


Ff ingezoomd, de ingrediënten van dit product.

De verpakking ging er wel moeilijk af moet ik zeggen omdat je met die ingrediënten papiertje zit. Die zit precies op het punt waar de ribbeltjes zitten waar je moet scheuren. Je moet dus of goed trekken of het in stukjes kapot trekken. Ik deed het in stukjes omdat het in een keer niet lukte.


En dit stond er op de zijkant. Is dit misschien de kleurnaam?

Waarvoor kan je hem gebruiken?
Nou dat wist ik dus eerst niet. Ik ging kijken op google, en zoals ik al zei in de intro, kon ik niks vinden. Nou lekker handig dacht ik. Het is dus sowieso voor je ogen. Misschien voor je lippen ook? Nou op je ogen kan je hem verschillend gebruiken; groot en dik, klein en dun en gewoon normaal.


En zo ziet hij eruit! Geheel lang, en paars.


Ingezoomd op de pencil.

De kleur:
De kleur vind ik eigenlijk nog best mooi. Paars, kan een mooie kleur zijn maar ook een minder mooie. Een swatch maken hiervan was slim geweest. Maar zo kan je ook wel even kijken. Een paarse kleur, beetje donkerpaars.


Tada! De swatch


En zo lang kan hij worden.

Pas op:
Je kan hem dus zo lang maken, maar ik raad het je niet aan. Wanneer je hem zo lang maakt gaat hij los, kan je ook al een beetje zien op het randje van de pencil en waar je vasthoud. Je ziet gewoon dat het losraakt. Wanneer je hem hierna weer terug wilt draaien gaat hij niet terug. Dat komt omdat hij los zit, je moet hem dus terug duwen. En dat vind ik wel jammer.



Nog even het middelste in beeld.

Deze is te koop bij de Big Bazar, helaas weet ik de prijs niet meer. Ongeveer € 1,29.


Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten