maandag 13 januari 2014

Fundamentals compact poeder

 Jullie hebben dit merk al vaker voorbij zien komen, bij Mariska en mij. Vandaag heb ik een compact poeder voor jullie.




De voor en achterkant, met verpakking



De voor en achterkant, zonder verpakking


De achterkant, met de ingrediënten dus, ingezoomd.


Zo ziet hij er open uit.


Dit is de poeder, zoals jullie kunnen zien zit er nog een doorzichtig iets over zodat hij mooi glad bleef.


Het powderpufje! Ziet er echt leuk uit hé, ik vind van wel!


En de onderkant. 

Ik vind het powderpufje er dus echt heel leuk uit zien. Beetje ouderwets lijkt het, maar ik vind het wel handig. Je kan het powderpufje vasthouden aan dat lintje, maar ook gewoon zo. Ik vind dat lintje erop echt geinig. Hij is ook lekker zacht. 

Ik vind de compact powder echt een leuk ding. Leuke powderpufje, leuk doosje. Fantastisch! 

Op de powderpufje kan erg veel op. Hoe vaker je over de powder gaat hoe donkerder je het krijgt op je powderpufje. Ik zou hem niet te donker doen, dus één of twee keer over de poeder is al genoeg. 

Het jammere vind ik dat de powderpufje echt licht is waardoor je , kijk maar naar de foto hieronder, de poeder echt goed op de pufje kunt zien zitten.


En nu ben ik pas één keer rond gegaan.

Nu ga ik het bij het powderpufje laten en ga ik door met de poeder zelf. Jullie moeten natuurlijk ook weten hoe ik dat vind.

De poeder:
Het is dus goed vaste poeder, en dat is fijn. Losse poeder, vind ik persoonlijk, heel erg vervelend. Je ziet de poeder niet op je gezicht zitten, en ook dat is weer een pluspuntje. Je voelt het ook niet zitten. 

Het enige is, en dat is niet alleen met deze compact poeder hoor, je moet het goed uitsmeren. Maar zoals ik al zei dat geld voor alle compact poeders, en eingelijk ook voor foundations ect.

Deze is te koop bij de Big Bazar en is nu , tijdelijk, afgeprijsd van € 2,49 naar € 0,99. Dus wees er snel bij!


Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten