donderdag 9 januari 2014

Fundamentals coverstick

Vandaag weer een van het merk Fundamentals, nu een coverstick.




De voor en achterkant, met verpakking.


Ingezoomd.


De onderkant, met meteen het cijfer 19 oftewel de kleur.

Hij ziet er best licht uit zo. De verpakking is moeilijk om er af te halen. Maar daar heb je weer een schaar voor. Nu dan zonder verpakking:

 

De voorkant, zonder verpakking.

Hij lijkt nu nog lichter! Ben benieuwd hoe hij op mijn gezicht valt. Laten we eens even kijken.

Op me huid valt hij dus ook heel licht, maar als je hem 'uitsmeert' valt hij juist weer goed. Dus schrik niet wanneer je denkt dat hij te licht is. Je hebt deze in verschillende kleuren, maar deze is perfect voor mij! 

Hij smeert heel fijn uit dus, en brengt ook fijn aan. Hij plakt ook niet. Ik ben over deze coverstick erg tevreden. Wanneer je hem eenmaal heb aangebracht, en je vind hem nog niet goed zitten, kan je hem nog steeds beter uitsmeren. 

Na deze coverstick doen we er nog even foundation over, en dat gaat ook soepel! 


Bij elkaar.


En zo lang is hij dus. 

Op de laatste foto zien jullie dus hoe lang hij is, niet lang dus. Maar wat wil je van een coverstick van de Big Bazar van € 2,49?

Wat wel lijkt op de laatste foto is dat hij een beetje 'popachtig' eruit ziet. Alsof het een lipstick van een barbiepop is. Maar geloof me hij is echt, haha. Ook lijkt hij snel afbreekbaar, ik heb hem nog niet laten vallen dus ik weet niet zeker of dat zo is.


Veel liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten