zaterdag 8 februari 2014

Fundamentals mascara

Vandaag weer eentje van het merk Fundamentals, nu dus een mascara.




De voor en achterkant, met verpakking


Ingezoomd op de ingrediënten.


De onderkant.



De mascara zonder verpakking

De mascara zelf vind ik zwaar opendraaien. Je moet goed draaien en goed trekken. De dop van de mascara is schuin waardoor je die niet neer kan zetten, en dat vind ik lastig wanneer ik hem wil neerzetten als ik me mascara verkeerd aanbreng. Wanneer je het borsteltje er weer terug in wil doen moet je dus ook weer hard duwen en goed draaien. Dit is wel een zwaar minpuntje, al zeg ik het zelf.



De gehele mascara


Het borsteltje

Nu gaan we het hebben over het borsteltje, die jullie op de foto hierboven hebben kunnen zien. Het borsteltje neemt mooi alle haartjes mee. Wanneer je er een keer over heen gaat heb je mooi maar dun resultaat. Met dus bedoel ik dat je maar lichtjes de mascara ziet. Wanneer je er vaker over heen gaat zie je dus dikker resultaat, maar dan gaat het ook een beetje klonten. Dus pas op met wat je wilt, of doet met deze mascara.



Op mijn ogen, ik ben er 2 á 3 keer over heen gegaan.

Hij is niet waterproof, maar dat staat er ook niet op dus dat had ik ook niet verwacht.

Deze mascara is te koop bij de Big Bazar voor € 2,49.


Liefss, Romana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten