maandag 3 februari 2014

W7 roll on flawless foundation.



Vandaag weer eens een foundation, voor mij is het erg lastig om een goede foundation te vinden omdat ik een hele lichte huidskleur heb. Het is een foundation van w7 die te verkrijgen is bij de big bazar.
Het was een foundation die me gelijk opviel toen ik hem zag, het heeft namelijk een soort hoe ik het zou omschrijven verf rolletje, ik was erg benieuwd naar hoe dit zou werken.


Je had verschillende kleuren foundation en ik nam de lichtste kleur; sand. Ook staan de ingrediënten op de achterkant van de verpakking. 


De foundation ziet er anders uit dan dat je gewend bent, normaal zit een foundation in een ander soort verpakking en een poeder altijd in een doosje. Deze foundation is soort van creamy dus zit er eigenlijk net tussenin. 


De applicator die erbij zit lijkt zoals ik al eerder zij op een soort verf rolletje die je gebruikt bij het verven, hierbij is hij dus bedoelt om te gebruiken voor het aanbrengen van je foundation. 


De foundation heeft voor de prijs een redelijk goede dekking en ook is de kleur precies goed en dit komt bij mij niet vaak voor. 


Nog een kleine swatch van de foundation.


Zonder make-up/foundation.


Met de foundation, voor de prijs geeft de foundation een goede dekking en is het ook de goede kleur. Wel is het echt een grote tip om de foundation nog even af te poederen en op de volgende foto's zie je de reden. 


De foundation zonder af te poederen, je ziet de foundation nog best goed zitten en ook voelt hij nog heel creamy en niet heel fijn aan.


Na het af poederen van de foundation ziet je huid er veel egaler uit en voelt het ook fijner aan. Je ziet na het af poederen niet goed de foundation zitten wat erg fijn is.

Ik heb de foundation ook echt met het "verfkwastje" uitgeprobeerd om te kijken hoe dit werkte en of het goed werkte. Op het begin was het erg wennen om de foundation hiermee aan te brengen maar nadat er eenmaal aan wende ging het aanbrengen al veel gemakkelijker, het is fijn dat het "verfkwastje" erbij zit als je bijvoorbeeld je eigen kwasten vergeet en alleen de foundation bij hebt maar als nog zou ik toch liever voor een normale kwast kiezen. Het kwastje brengt fijn aan over de grote delen van je gezicht maar op de kleine plekjes net als bij je neus krijg je het niet goed bedekt.

Het is een fijne foundation om te proberen en om te gebruiken als je even snel moet zijn of om als eerste foundation te gebruiken maar voor echt aller daags gebruik zou ik hem niet echt aanraden.

De foundation is te verkrijgen bij de big bazar voor €1,99.


Liefss, mariska.

3 opmerkingen:

  1. Wat een grappig systeem is dat, heb ik nog nooit eerder gezien!! Leuke Blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Vond het ook erg apart maar het werkt wel redelijk! Dankjewel!

      Verwijderen
    2. Weeet je of ze hem nog hebben bij de big bazar?

      Verwijderen