maandag 3 maart 2014

3 in 1 pencil Fundamentals Roze


En weer een Fundamentals product. Ik vind dat echt een fijne, leuke lijn. Echt een goede Big Bazar lijn!
Dit is hem dan, de fundamentals 3 in 1 pencil. Ik had ongeveer 3 weken geleden dezelfde geplaatst maar dan in het paars. Dat was namelijk de 3 in 1 pencil Fundamentals paars. Die kan je dus nog terug lezen.


De ingrediënten!
Niet zo veel bijzonders, njaa er zal wel wat bijzonders in zitten. Maar ik ken de ingrediënten toch niet.


En dit is de kleur. Nummer 03. Nummer 03, is dus een mooie roze kleur. Dit staat op een stickertje die op de verpakking van deze 3 in 1 pencil zit. Als je de verpakking eraf haalt, haal je ook het stickertje eraf. het 03 ronde stickertje, op de roze onderkant, blijft wel zitten. Dat zit onder de verpakking, en daardoor weet je dus nog steeds welke kleur het is.



Op de allereerste foto zag je 3 in 1 pencil MET verpakking. De verpakking is gewoon een zilver achtige papiertje dat twee randjes heeft die je er vanaf kan trekken en zo kan je de verpakking eraf halen. De twee bovenste foto's, boven deze tekst, zijn zonder verpakking. En zonder verpakking ziet het er ook veel mooier uit.


En dit is hem van achteren. Nu zien jullie ook dat het papiertje die op de pencil zat, dat die weg is. Maar dat had ik jullie al verteld eerder in dit review.




Op de foto's 



Pas op:
Je kan hem dus zo lang maken, maar ik raad het je niet aan. Wanneer je hem zo lang maakt gaat hij los, kan je ook al een beetje zien op het randje van de pencil en waar je vasthoud. Je ziet gewoon dat het losraakt. Wanneer je hem hierna weer terug wilt draaien gaat hij niet terug. Dat komt omdat hij los zit, je moet hem dus terug duwen. En dat vind ik wel jammer.


De swatch

De kleur:
Ik vind het een mooie roze. Hij gaat fijn over je huid heen en brengt dus lekker aan.







Deze is te koop bij de Big Bazar, helaas weet ik de prijs niet meer. Ongeveer € 1,29.




Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten